2011-02-08

Bella tyckte att jag inte varit så aktiv på min blogg på senaste, men konstigt!!!! MITT LIV ÄR FETT TRÅKIGT OCH BESTÅR BARA AV JOBB OCH PLUGG OCH SKOLA. Men visst är det de du vill läsa om Bella, så självklart ska jag skriva ett inlägg! :)

Gick i skolan mellan 08.00-15.30 sen drog man hem och sov i typ tre timmar vilket var superduperasjätte skönt! Vid halv sju tog jag en promenad till ICA EDSBERG för att mötta upp Johanna som slutade halv åtta. Drog hem till henne och käkade pasta carbonara som var superduperasjätte gott! Vid 10 kom Natti och vi mysade lite :) Vid elva tiden drog jag hem och mötte Bella påvägen, snackade lite osvosvosvosv. ASROLIGTVA?


bella, molander, julia och tove <3


Kommentarer
Postat av: belllllla

DUKTIG CHEY!

2011-02-08 @ 23:57:21
URL: http://frankie.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0