Känslan som kommit tillbaka.

Varför känns det som jag har hoppat från en bro och faller långsamt men plågsamt? Allt i mitt liv var bra och sen blev det problem. Men jag gissar att alla motgångar har uppgångar. Men jag orkar inte längre. Hur många motgångar i livet måste man leva tills dom slutar? Har inge ork till varken skola, jobb eller läxor och det känns som vad jag än gör kommer det gå åt helvete. vad jag än gör - går åt f u c k i n g  h e l v e t e. Jag vet att om någon vecka eller två kommer allt kännas mycket bättre, men vad ska jag göra nu? när allt jag gör bara går åt helvete? Har ingen ork till något. Vill ha sommar nu och inga problem, bara leva livet! Men det är en bit kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0