-



Säg vad du vill. Säg att jag är äcklig. Att jag svek dig. Att jag högg dig bakom ryggen och tog första bästa chans att såra dig. Säg att jag slet av ditt hjärta och trampade på det. Tretusen gånger. Önskade dig död och hatade dig så mycket. Så in i helvetets mycket. Jag skrek och jag grät och jag grät så hysteriskt mycket. Jag skrek tills jag tappade rösten och grät tills det tog slut på tårarna. Men jag hatade dig aldrig. Att tycka om dig skrämde livet ur mig. Jag ska erkänna, jag är rädd för att bli kär. Jag vill inte att det ska gå långt. Det gör så ont. Och om vi gjorde allting vi drömt om, och du sedan lämnat mig. Skulle jag dö då? Jag skulle dö på riktigt. Så jag vågar inte. jag var rädd. För att jag tyckte om dig så mycket. Bara därför.


gammal text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0