Jag hamnar i koma

Jag har suttit i allt för många timmar nu och stirrat in i väggen. Det har inte hänt någonting. För man kan inte ändra på det man gjort, även fast man ångrar det tretusen gånger. Jag stänger av ibland, precis som vilken människa som helst. Och hamnar i koma (som jag kallar det). Då allting bara stänger av och man ser svart. Då jag gjort misstag som jag nästan skulle kunna hugga av min arm för att få ogjort, men det går inte. Och klumpen jag haft i min mage nu, den som värker och gör ont. Och när allting bara är svart och man önskar att man bara kunde sluta andas. Den har jag känt förut. För jag har legat så här allt för många gånger nu för att vända ryggen åt världen och lägga allting åt sidan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt kommer bli bra sötis... lovar dig...Puss

2011-01-11 @ 01:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0